0-EB0346-E-22-B6-40-D1-AF8-B-6-E9-F6-B07-ED17

Sunday 10 November 2013

Pre-zbor de verificare -Am decis să înceapă nituire hull.so acum am facut pana la cabina de pilotaj ..

Am decis să înceapă nituire hull.so acum am facut pana la cabina de pilotaj .. aceasta este prima mea incercare, astfel vom vedea cum îmbinare.In speranta ca acest lucru functioneaza, pentru ca am o




Butcherbird "galben 10" Id-ul ca sa nit atunci cand i-am .. incepe 

În BTW ce CEEA Priveste Culoarea exterioara Este version cauză, cineva mi-o Nu infor CĂ aeronava serviciu japoneze au Fost vopsite version Culoarea albastră, atat de Verde Este .... Dar vo fi erodate puternic vopsea           http://www.aeroscale.co.uk/modules.php?op=modload&name=SquawkBox&file=index&req=viewtopic&topic_id=135145
         

No comments:

Post a Comment